divendres, 23 de novembre del 2007

Indignación

Me han caido 2 multas
el procedimiento a mi entender ha sido:

Dia X: llega una cartita de La Caixa que me informa que l'Ajuntament me embarga 300€
porqué? bueno, supuse algunas cosas, el tema es que ponia que si el dia X+5 (dia de emisión de la carta + 20 pero ya se sabe, correos...) si no he dicho nada se lo quedan y punto

llamo a ver que es, y resulta que tengo 2 multas de exceso de velocidad... vaya multas no?

...que me paso por "Hisenda" a que me expliquen... y resulta que "pasaron por mi casa a dejarme la notita pero no estaba, y luego lo publicaron en el BOP, todo en regla, si no me he enterado es cosa mia..."

bueno, total, que en lugar de pagar a las malas 2x120/2 que hubiera sido de pagarlo si me entero rapido, por no interesarme por mis queridas multas, son 120*2 + 48 de recargo + 7 intereses +... noseque pero llegaba a 305...

OBVIAMENTE, me quejo y expongo mi desconformidad ocn el procedimiento en un papelito rosa con copia blanca a ver que dicen

hoy llegó la resolución:

Senyor,

Ens dirigim a vostè en relació a la seva comunicació rebuda el 23/11/07 amb codi I05588033G-01 on manifesta disconformitat amb el procediment notificador.

La normativa vigent* estableix que, efectuat un intent de notificació al domicili de la persona interessada sense tenir constància de la recepció de la carta, haurà d'efectuar-se un segon intent dins els propers tres dies següents a la realització del primer intent.

Si en aquest segon intent tampoc es pot lliurar a ningú, es deixa la notificació a la bústia, sempre que sigui possible l'accés, i posteriorment es publica en el Butlletí Oficial de la Província.

Tot això és el procediment general, ja que no ens especifica de quin vehicle o infracció es tracta.


*Normativa vigent: Llei 30/1992


Atentament, ,

Qualitat Normativa
Institut Municipal d'Hisenda
Ajuntament de Barcelona

Nota: Si us plau, no respongui directament a aquesta adreça de correu electrònic ja que no és operativa. Per a comunicar qualsevol incidència, queixa, suggeriment o agraïment, pot posar-se en contacte amb l'Ajuntament de Barcelona trucant al telèfon del Civisme 900 226 226 (telèfon gratuït) o a través de la pàgina web www.bcn.cat (apartat "L'Ajuntament t'escolta"). Moltes gràcies per la seva col·laboració.
L'Ajuntament de Barcelona garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures, d'ordre tècnic i organitzatiu, que garanteixen la seguretat d'aquestes dades. Exercici de drets d'accés, cancel·lació, rectificació o oposició, previstos a la Llei 15/99, LOPD


¬¬' que te jodas vamos... esta vida es para los avispados y los que conocen a alguien...

mi respuesta:
oh, si, clar, tot en regla
ja està prou ben montat perquè si no tinc una bustia privada al carrer ni em puc permetre el luxe d'estar a casa esperant multes, en comptes de pagar 120 n'hagi pagat 300...
gràcies ajuntament


en fin... a andar con cuidao


edito: su respuesta XD

This is an automatically generated Delivery Status Notification

Delivery to the following recipient failed permanently:

ajuntament.respon@bcn.cat

Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 13): 550 : Recipient address rejected: User unknown in local recipient table